Kijk binnen in onze polyvalente zaal van Domein Polderwind

Redenen om jou event hier te organiseren

Ideale locatie

Op 7km van Blankenberge en van Brugge & op een steenworp van de A11/E40. De kers op de taart? De ruime parking aan de zaal of aan het hotel voor al jouw gasten.
De unieke en rustige setting in het groen, aan een meer, krijg je er zomaar bij.

Voor grote en kleine groepen

Van kleinschalig familiefeest tot bedrijfsfeest in Zillion-style, er is sowieso plaats tot zo'n 150 personen. Wil je het combineren met een teambuilding of overnachting? Met animatie voor de kids, live muziek of de foodtruck van je dromen? Jij kiest!

Altijd droog

Een feestje plannen voor volgend jaar? Met catering buiten? Geen enkel probleem! Het overdekt terras is maar liefst 3x zo groot als de zaal. Over de mogelijke regenwolken of buien hoef je je zelfs geen zorgen meer te maken. Let's get this party started!

Fotoproof

Worden er foto's genomen om jouw event voor eeuwig vast te leggen? Je hoeft zelfs het domein niet te verlaten. Onze idyllische setting aan het meer is het ideale decor voor jouw eventfotograaf! Waarom zelfs geen videoreportage overwegen?

Zelf organiseren of uitbesteden?

Of je nu wel of geen ervaring hebt bij het organiseren van events, kan je op je beide oren slapen. Wij werken samen met eventbureau Route98 en pro technici van Nobilis, die je op weg helpen naar jouw droomevent en jou volledig ontzorgen van A tot Z. We werkten samen met onze eventplanners een transparant basispakket uit, die je naar believen kunnen uitbreiden. Zo weet je meteen waar je staat. Ben je alvast benieuwd naar de totale kostprijs? Probeer dan zeker onze eventconfigurator hieronder uit, dan zie je meteen ook wat er allemaal nog mogelijk is.

Wat zit er in het basispakket?

  • Huur van de feestzaal + overdekt terras, incl. eindschoonmaak
  • Aansluiting van speakers & beamer via HDMI (met eigen laptop), goed voor presentatie en/of achtergrondmuziek
  • Lage tafels & stoelen voor 100 personen
  • Basisverlichting (dimbaar) zaal met ledstrip boven de bar
  • 2 design asbakken
  • Gebruik van toiletten dames, heren & mindervaliden, incl. handzeep en toiletpapier
  • Verbruik elektriciteit, water & verwarming
  • Co-organisatie en aanwezigheid van een pro eventplanner voor het klaarzetten, opvolgen en coördineren van je event

Het basispakket (1500,-) kan je uitbreiden naar keuze. Ben je alvast benieuwd naar de totale kostprijs? Probeer dan zeker onze eventconfigurator hieronder uit, dan zie je meteen ook wat er allemaal nog mogelijk is.

Configureer de prijs van jouw evenement