Geen kleine lettertjes bij ons, wij kiezen voor een transparante en open communicatie, van begin tot einde bij de organisatie van uw evenement.
Heeft onze brochure u op ideeën gebracht en wil u graag bij ons uw event organiseren? Dan kan u het volgende van ons verwachten:

STAP 1 | OFFERTEAANVRAAG

Stuur ons uw offerteaanvraag door per e-mail of bel ons op.

sales@domeinpolderwind.be
050/23 07 50

STAP 2 | VRIJBLIJVENDE OPTIE

Wij streven ernaar om u binnen de twee werkdagen een offerte op maat te bezorgen. Bij deze offerte nemen we een vrijblijvende optie voor 14 dagen op alles wat er in de offerte vermeld staat.
Overtuigd? Laat het ons snel weten om definitief te boeken.
Liever een andere keer? Alvast bedankt om ons hiervan op de hoogte te brengen.

STAP 3 | RESERVATIE

Zodra we groen licht krijgen, zetten wij uw optie om in een definitieve reservatie.
Wij maken hierbij ook een contract op, waar alles nogmaals (met eventuele wijzigingen op offerte) wordt bevestigd. Dit contract wordt door beide partijen
ondertekend.
Na het ondertekenen van het contract, volgt ook een voorschotfactuur ter waarde van 40% van de totale overeengekomen prijs.
De resterende 60% van de totale overeengekomen prijs, wordt na afloop van uw evenement op factuur (binnen de maand) of meteen ter plaatse betaald.

Enkele aandachtspunten:

  • De naam van de vergaderzaal die eventueel wordt opgenomen in de offerte en in het contract is louter ter indicatie. Afhankelijk van de beschikbaarheid en in functie van de capaciteit van de zaal vs. de grootte van uw groep, kan er intern, zonder enige berichtgeving, een andere zaal voor u gereserveerd worden. Dit geldt niet voor de feestzaal.
  • Zowel bij gebruik van de vergaderzalen in het hotel als bij gebruik van de feestzaal op het domein, is het consumeren van eigen meegebrachte drank of voeding niet toegestaan. 
    Indien wij vaststellen dat er in de feestzaal eigen meegebrachte drank wordt of werd geserveerd, zullen wij genoodzaakt zijn om de waarborg in te houden.
  • Voor gebruik van commerciële muziek tijdens uw event, bent u zelf verantwoordelijk voor het aanvragen van een vergunning (https://www.unisono.be/nl) voor auteurs- en synchronisatierechten. Wij zijn, als ook alle partners waarmee we samenwerken voor uw event, niet aansprakelijk voor mogelijke overtredingskosten of bij het wegvallen van muziek tijdens streaming (hybrid events).  

VRAGEN? WIJZIGINGEN? ANNULATIES?

Wij staan altijd voor u klaar en passen aan waar nodig.

  • Tot twee weken voor aanvang van het event, kan u mits schriftelijke kennisgeving
    kosteloos wijzigingen doorgeven.
    Er kan geen rekening meer gehouden worden met grote wijzigingen
    (vermindering
    van het aantal deelnemers bijvoorbeeld of het wegvallen van
    activiteiten/zalen/kamers) binnen de twee weken voor aanvang. Alle wijzigingen
    die dus binnen de twee weken voor het event worden doorgegeven, blijven
    aangerekend zoals voorzien op de offerte.
    Er zijn hier uiteraard uitzonderingen op, zoals bij ziekte of bij een overlijden in
    de familie (mits medisch attest/bewijs).
    Bijkomende deelnemers of activiteiten worden schriftelijk doorgegeven en
    bevestigd door ons, indien beschikbaar en toegevoegd aan uw contract.
  • Is er helaas iets tussengekomen en bent u genoodzaakt uw evenement volledig te annuleren?
    Annulaties zijn volledig kosteloos tot 3 maanden voor aanvang van uw evenement.
    Tot 2 maanden voor aanvang, betaalt u 25% van de totale overeengekomen prijs.
    Tot 1 maand voor aanvang, betaalt u 50% van de totale overeengekomen prijs.
    Binnen de maand voor aanvang, wordt de totale overeengekomen prijs
    aangerekend.
    Is deze annulatie noodzakelijk omwille van overmacht of omdat het door de Nationale Veiligheidsraad wordt afgekeurd; worden er geen annulatiekosten
    aangerekend.
    Eventuele reeds betaalde voorschotten, worden overgezet naar een volgende reservatie binnen de 365 kalenderdagen na oorspronkelijke aanvang van het evenement.

Mocht er iets onduidelijk zijn, horen wij het graag.